loading...
چاپ هوچیتر
reza بازدید : 113 پنجشنبه 09 شهریور 1391 نظرات (0)

دوستانی که فصدلینک کردن وبلاگ منو دارن لطفا به این نام لینک کنید:


چاپ دلخواه(چاب برروی اجسام)

reza بازدید : 98 پنجشنبه 09 شهریور 1391 نظرات (0)

آموزش چاپ روی لیوان:

برای چاپ روی لیوان 11oz طرح را در ابعاد 20*9.5 طراحی

کنید این ابعاد کامل لیوان می باشد (میتوانید طرح را در هر

ابعادی که می خواهید طراحی نمائید)

عکسرا بصورت معکوس پرینت بگیرید کاغذ را به اندازه دور

لیوان برش دهید کاغذ را با چسب های مخصوص بر روی

لیوان بچسبانید

لیوان را داخل دستگاه قرار دهید و پیچ فشار آن را تنظیم

نمائید دسته را ببندید و دمای دستگاه را بر روی

320*340*40s تنظیم نمائید (نحوه تنظیم دستگاه در

آموزشهای قبلی توضیح داده شده) بعد از اتمام کار قبل از

این که کاغذ را از روی لیوان بکنید گوشه های کاغذ را بلند

کنید تا از چاپ کامل آن مطمئن شوید وقتی از چاپ مطمئن

شدید کاغذ را بکنید و از کار خود لذت ببرید.

reza بازدید : 126 جمعه 13 مرداد 1391 نظرات (0)

باعرض سلام

                                    شما میتوانیدبرای ثبت سفارش با شماره ذیل تماس حاصل فرمائید:

                                                    09154882774

                                           باتشکراز حسن توجه شما

                    www.hochiterprintco.rozblog.com 

 

 

 

 

 

 

 

reza بازدید : 106 جمعه 06 مرداد 1391 نظرات (0)

چاپ حرارتی شرکت هوچیتر

افتخار دارد خدمات زیر را به مشتریان خود ارائه نماید :


1- فروش تمامی دستگاه ها و تمامی ملزومات چاپ سابلیمیشن ( حرارتی )


2- چاپ بر روی لیوان: شامل چاپ روی انواع لیوان حرارتی جادوئی  ، سفید ، رنگی ، سیلور جهت هدایای تبلیغاتی - مهدکودکها - مدارس و...... . 


3- چاپ بر روی بشقاب : چاپ بر روی انواع بشقاب تا سایز 30cm در طرح های مختلف جهت هتل ها ، مناسبتها ، یادبودها ، لوح تقدیر و.... .

4- چاپ بر روی موس پد : شامل چاپ انواع عکس و طرح بر روی موس پد کامپیوتر جهت شرکتها - ادارات - هدایای تبلیغاتی و.... .


5- چاپ بر روی پازل : شامل چاپ عکس و طرح بر روی انواع پازل جهت مهدکودکها - جشن تولدها - هدایای تبلیغاتی شرکتها ، فست فودها و..... .

6- چاپ بر روی تی شرت وکلاه : شامل چاپ بر روی انواع کلاه و تی شرت سفید جهت لباس پرسنلی - هدایای تبلیغاتی شرکتها و مؤسسات ، عکس کودکان و ورزشگاه 

reza بازدید : 78 چهارشنبه 04 بهمن 1391 نظرات (1)

با سلام دوستان مشهدی میتوانند با این شماره ها تماس حاصل کرده

و محصول مورد نظر را سفارش دهند

 

09154882774  حسینی

reza بازدید : 92 چهارشنبه 11 مرداد 1391 نظرات (0)

چاپ Sublimation (تصعیدی) چیست؟

   چاپ Sublimation (تصعیدی) یک روش چاپ روی اشیاء می باشد ولی قبل از توضیح این روش چاپ، باید بدانیم که تصعید یا Sublimation چیست، همانطور که می دانیم بطور معمول مواد در سه حالت جامد، مایع و گاز در طبیعت موجودند، اکثر مواد در اثر گرما از حالت جامد به مایع (ذوب) و سپس به گاز (تبخیر) تبدیل می شوند و با سرد شدن از گاز به مایع (میعان) و از مایع به جامد (انجماد) تبدیل می شوند. ولی در طبیعت موادی وجود دارند که فقط در دو حالت جامد و گاز هستند این مواد در اثر گرما از حالت جامد مستقیما به گاز تبدیل شده و با سرد شدن مستقیما جامد می شوند. به تبدیل مستقیم از حالت جامد به گاز تصعید گفته می شود. این خاصیت اساس روش چاپ تصعیدی است، جوهر استفاده شده در روش چاپ تصعیدی این خاصیت را دارد که در دمای حدود 180 درجه سانتیگراد مستقیما از حالت جامد به گاز تبدیل شود. با این روش می توان تصویر چاپ شده را از روی کاغذ مخصوص به شی مورد نظر انتقال داد.


   در این روش، تصویر دلخواه با استفاده از یک پرینتر خانگی و جوهر Sublimation روی کاغذ مخصوص چاپ می شود. سپس تصویر چاپ شده روی شی مورد نظر گذاشته می شود و در مجاورت گرما و حرارت به سطح جسم منتقل می شود. وجود یک پوشش مخصوص روی شی از پاک شدن تصویر چاپ شده جلوگیری می کند. مهمترین مزایای این روش چاپ، هزینه پایین دستگاه های چاپ و همچنین امکان چاپ در تیراژ پایین است.


   تصویر چاپ شده با استفاده از یک دستگاه پرس حرارتی، گرم شده و به شی مورد نظر فشرده می شود، در اثر گرما جوهر تشکیل دهنده تصویر به حالت گاز در آمده و تحت فشار پرس، روی پوشش مخصوص شی منتقل می شود. 

از این روش برای چاپ روی بشقاب، لیوان، کاشی، پازل، ماوس پد و ... استفاده می شود. بشقاب ها و لیوان های چاپ شده با این روش قابل شستشو حتی با ماشین ظرفشویی هستند. 

پرس های حرارتی در انواع مدور (مخصوص ماگ، لیوان، گلدان و ...)، تخت (مخصوص کاشی، پازل و ...)، پرس بشقاب، پرس کلاه و همچنین پرس های چند کاره تولید می شود. 

reza بازدید : 128 جمعه 06 مرداد 1391 نظرات (0)

تا کنون فکر کرده اید قشنگ ترین وپر جاذبه ترین هدیه برای تولد کودکان وحتی بزرگتر ها چه

چیزی می تواند باشد ..................

خوب پس من به شما توصیه می کنم با ما تماس بگیرید تا با چاپ عکس روی لیوان یا پازل و

یا وسایل دیگری مثل تیشرت بشقاب قمقمه .....

دنیایی زیبا برایشان به ارمغان بیاورید

 

reza بازدید : 98 جمعه 06 مرداد 1391 نظرات (0)
بسیاری ازشرکتها ، برای معرفی خود ومحصولاتشان از تبلیغات چاپی در

 

مجلات وروزنامه ها استفاده می کنند .

پس از مدتی مشاهده می کنند که فروش ، تفاوت چندانی نمی کند.

سپس به این نتیجه می رسند که تبلیغات روش مناسبی برای تبلیغات

نیست .! ولی مشکل اصلی . نوع تبلیغی است که آنها انجام داده اند

طراحی تبلیغات چاپی ، اصول مشخصی دارد که در صورت عدم رعایت

آنها نمی توان انتظار فروش مناسبی را داشت.

بنا براین اگر تبلیغات چاپی حالت ماندگار داشته باشد نتیجه مثبت خود

را نمایان می کند.

ما این کاررا برای شما انجام می دهیم ،

چاپ عکس ، لوگو ، نوشته وآدرس شما روی انواع لیوان ، بشقاب ،

کاشی ، پدموس ، پازل ، ساعت های دیواری ، تیشرت ، کوسن و...

میتواند فروش محصولات شمارا به نحو چشمگیری چند برابر می نماید

چاپ روی لیوان:

چا بر روی کاشی:

چاپ بروی کوسن وبشقاب:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

reza بازدید : 90 جمعه 06 مرداد 1391 نظرات (1)

 

     
 

روش مستقيم انتقال تصاوير بروي اشيا با پرينترهاي مخصوص

 سطح مورد نظر را قبلا با كرستال كوتينگ نوع هنري به روش ياد شده پوشش دهيد و پس از خشك شدن با پرينتر چاپ نمائيد . لازم به بتوضيح اينكه كليه پرينترهايي كه بصورت مستقيم قادر به چاپ روي سراميك ، شيشه و غيره هستند حتما بايستي از جوهرهاي خاص Oil Base و همچنين كوتينگ هاي Oil Base با روشهاي خشك كردن كوره اي و غيره استفاده نمايند ، بديهي است استفاده از اين مواد علاوه بر مبلغ گزاف چند برابري قيمت جوهرها و ماده مخصوص كوتينگ مشكلات عديده اي براي هد پرينتر بوجود مي آورد كه گاها به تعويض هد منجر ميگردد لذا استفاده از سوپر كريستال توصيه شده اين شركت علاوه براينكه به كاربران اجازه ميدهد از كليه جوهر هاي Water Base استفاده نمايند ديگر براي كوتينگ كردن احتياج به كوره و روش خاص ديگري براي خشك شدن سطح كوتينگ شده شي ندارد و علاوه بر آن قيمت تمام شده اين روش بسيار بصرفه تر و اقتصادي تير ميباشد ، چاب مستقيم روي شي صرفا با دستگاهها و پرينترهاي منحصر عملي است ، و در حال حاضر قيمت اين نوع دستگاهها بالغ بر 10 ميليون تومان ميباشد .

 
     
 

روش غيرمستقيم چاپ تصاوير برروي اشياء با استفاده از هرنوع پرينترجوهر افشان

 روش استفاده از کریستال کوتینگ هنری .

 ( ايجاد طرحهاي گرافيكي و تصاويري هنري ( ميناتور ، انواع نقاشي هاي دستي و غيره ) :

در اين روش سعي برآن است كه طرح نهايي بصورت واقعي دست ساز و بشكل نقاشي دستي بنظر برسد لذا براي اين منظور باستي از روش و لوازم ذيل بهره برد .

 الف : ابتدا سطح طلقي را با ماده كرستال كوتينگ نوع هنري پوشش ميدهيم براي اين منظور فقط كافيست مقدار 5 تا 10 ميليگرم ( يك تا دو درب شيشه نوشابه ) از مواد فوق را روي طلق ريخته و بوسيله يك قلم مو به آرامي تمام سطح طلق را بصورت يكدست پوشش دهيد ، پس از خشك شدن روي طلق را از همان طرفي كه ماده سوپركرستال زده شده با يكي از انواع پرينترهاي جوهر افشان پرينت نمائيد ، پس از چند دقيقه طرح مورد نظر روي طلق كاملا خشك شده است .

ب : تمامي سطح شي مورد نظر را با استفاده از چسب 2000 بصورت كاملا صاف و صيقلي پوشش دهيد و بگذاريد بمدت 10تا 20 دقيقه بماند تا چسب فعال شود . بهترين روش اسپري كردن چسب بروي شي مورد نظر يا اسپري كردن چسب روي طلق ميباشد كه براي اين منظور حتما بايد ابتدا روي طلق چاپ شده را با يك لايه ورني CD پوشش داده سپس چسب را روي آن بپاشيد و بگذاريد تا چسب بعد از 10 تا 20 دقيقه ماندن فعال شود و آنگاه عمل انتقال بروي شي را انجام دهيد.

ج : طلق چاپ شده را بصورت يكنواخت و دقيق روي سطح چسب خورد شي مورد نظر با فشار بچسبانيد و پس از هواگيري هاي لازم جهت تشكيل نشدن حباب بين چسب و طلق به آرامي طلق را از روي شي جدا كنيد بصورتيكه فيلم چاپ شده طلق كاملا به چسب روي شي بچشبد .

د : به آرامي با يك دستمام كاغذي خشك روي فيلم چسبيده شده به شي مورد نظر سعي كنيد اگر حبابي موجود است آنرا با فشار به شي بچشبانيد و پس از آن روي فيلم را با يكي از وارنيش هاي 1 جزيي و يا 2 جزئي كاملا در برابر شتشو و صدمات ديگر ايزوله نمائيد .

 

 جهت رقيق نمودن وارنيش ها حتما از حلالهاي مخصوص شركت استفاده نمائيد

 

 

 
     
 

 
 

کرستال کوتنیگ عکاسی

( ايجاد طرحهاي گرافيكي و تصاوير عكاسي شده ) :

در اين روش سعي برآن است كه طرح نهايي بصورت كاملا صاف و يكدست و بدون چين و چروك بروي شي مورد نظر انتقال داده شود .

الف : در اين روش لازم است از ماده كرستال كوتينگ نوع عكاسي بايستي استفاده شود و طلقي را با اين ماده پوشش ميدهيم براي اين منظور فقط كافيست مقدار 5 ميليگرم ( يك درب شيشه نوشابه ) را روي طلق ريخته و بوسيله يك قلم مو به آرامي تمام سطح طلق را بصورت يكدست پوشش دهيد ، پس از خشك شدن روي طلق را از همان طرفي كه ماده سوپركرستال زده شده با يكي از انواع پرينترهاي جوهر افشان پرينت نمائيد ، پس از چند دقيقه طرح مورد نظر روي طلق كاملا خشك شده است .

ب : يك روش آنست كه سطح شي مورد نظر را با مقدار حدوا 5 تا 10 ميليگرم پليمر UV آغشته نموده و سپس طلق را روي آن گزارده و به آرامي با دست سعي ميكنيد تمامي حباب هاي بين سطح شي و طلق را بيرون بياوريد ، سپس به جهت اينكه طلق بر اثر حرارت توليد شده پرژكتور نوردهي از حالت طبيعي خارج نشود ابتدا يك قطعه شيشه روي طلق بگذاريد و سپس بمدت 5 دقيقه نوردهي كرده و بعد از آن به آرامي طلق را از روي شي برداريد . چون پليمر UV روي سطوح كاملا صيقلي از چسبندگي مناسبي برخوردار نيست لازم است سطح صيقلي شي را ابتدا با يك لايه بسيار اندك ورني محافظ CD پوشش داده سپس مراحل بالا را انجام دهيد.

جهت رقيق نمودن UV ميتوانيد از حلال مخصوص شركت به نسبت 1به 2 استفاده نمائيد لازم است بعد از اينكه UV را رقيق نموديد پس از اينكه سطح مورد نظر را با UV پوشش داديد بگذاريد تا حلال UV تبخير شود آنگاه طلق مورد نظر را ترانسفر نمائيد درغير اينصورت هنگام نوردهي گازهاي متصاعد از رقيق نمودن UV كار را خراب خواهد كرد .

ج : سپس روي فيلم را با يكي از وارنيش هاي 1 جزيي و يا 2 جزئي كاملا در برابر شتشو و صدمات ديگر ايزوله نمائيد .

  جهت رقيق نمودن وارنيشها حتما از حلالهاي مخصوص شركت استفاده نمائيد

 

 
     
 

 چاپ روی كريستال و شيشه

ايجاد طرحهاي گرافيكي ،‌ عكاسي شده ، هنري و غيره بروي

براي چاپ روي انواع كريستال و شيشه بصورتيكه اثر نامطلوبي بروي شي مورد نظر باقي نگذارد و به زيبايي آن بيفزايد لازم است از روش و ملزومات ذيل استفاده شود .

الف : ابتدا طرح مورد نظر را روي يك ورق برگه كريستال پرينت نمائيد براي اين منظور لازم است لايه محافظ اين برگه را قبل از چاپ از روي آن جدا نمائيد .

ب : پس از چاپ و خشك شدن كامل سطح چاپ شده روي شي مورد نظر را با يك ورني LCD Cleaner كاملا از چري و آلودگي پاك نموده و با توجه به سطح كار يك تا چند قطره از چسب UV را روي آن بريزيد ( توجه داشته باشيد چسب UV تفاوت فاحشي با پليمر UV دارد ) و سپس طلق را روي شي گزارده و پس از هواگيري بمدت كمتر از 5 دقيقه نوردهي كرده طلق را از شي جدا ميكنيد ، سطح انتقال داده شده بشدت محكم و غيرهابل خش و كاملا ضد آب ميباشد .

 

 
     
 

روش چاپ با کاغذ لیزری

( ايجاد طرحهاي گرافيكي و تصاويري هنري ( ميناتور ، انواع نقاشي هاي دستي و غيره ) :

ابتدا طرح مورد نظر را روی کاغذ لیزری ( روی قسمت براق کاغذ ) با یک پرینتر لیزری تک رنگ و یا رنگی چاپ نمایید ، پس از چاپ روی کاغذ چاپ شده را با یک لایه از چسب پایه آب 2000 و یا پایه سالونت 2000 به روش اسپری پوشش دهید و بعد از چند دقیقه که چسب فعال شد کاغذ چاپ شده را روی سطح مورد نظر بچسبانید و سعی کنید حبابی زیر کاغذ باقی نماند و بلافاصله بوسیله خیس کردن پشت کاغذ ، کاغذ را از سطح کار جدا نموده سطح مورد نظر را بوسیله ورنی های محافظ پوشش دهید .

توضیح :

درصورتیکه سطح مورد نظر فاقد زمینه روشن میباشد میتوانید بعد از چاپ روی کار چاپ شده را با رنگهای سریع خشک تینری پوشش داده پس از خشک شدن آنگاه چسب را روی آن پوشش دهید در این قسمت میتوانید از رنگهای متنوع دیگری اعم از سفید ، طلایی و نقره ای و غیره استفاده کنید .

روش استفاده از کاغذ لیزری جوهر افشان

( ايجاد طرحهاي گرافيكي و تصاويري هنري ( ميناتور ، انواع نقاشي هاي دستي و غيره ) :
 
در اين روش سعي برآن است كه طرح نهايي بصورت واقعي دست ساز و بشكل نقاشي دستي بنظر برسد لذا براي اين منظور باستي از روش و لوازم ذيل بهره برد .

ابتدا طرح مورد نظر را روی کاغذ لیزری ( روی قسمت براق کاغذ ) با یک پرینتر جوهر افشان رنگی چاپ نمایید ، پس از چاپ روی کاغذ چاپ شده را با یک لایه از چسب پایه آب 2000 و یا پایه سالونت 2000 به روش اسپری پوشش دهید و بعد از چند دقیقه که چسب فعال شد کاغذ چاپ شده را روی سطح مورد نظر بچسبانید و سعی کنید حبابی زیر کاغذ باقی نماند و بلافاصله بوسیله خیس کردن پشت کاغذ ، کاغذ را از سطح کار جدا نموده سطح مورد نظر را بوسیله ورنی های محافظ پوشش دهید .

reza بازدید : 91 جمعه 06 مرداد 1391 نظرات (2)

آموزش چاپ روي تيشرت

   روش اول استفاده از پرينترهاي ليزري رنگي و تك رنگ :

  ملزومات :

1- كاغذ كريستال تيشرت

2- وارنيش  تيشرت

 الف :

ابتدا طرح مورد نظر را روي كاغذ تيشرت چاپ نمائيد و سپس با مقداري از وارنيش تيشرت پوشش دهيد بصورتيكه تمامي سطح كاملا پوشش داده شود .

 ب :

 پس از خشك شدن كامل وارنيش بوسیله یک سشوار و یا فر با حرارت 200 درجه سانتیگراد بمدت دو دقیقه طرح مورد نظر خود را از كاغذ قیچی نموده روي تيشرت بگذاريد و با يك دستگاه اطوي گرم یا پرس حرارتی بطوريكه گرماي اطو آسيبي به پارچه تيشرت نرساند (  200 درجه سانتیگراد ) بمدت 20 ثانیه با فشار و گرماي اطو كارچاپ شده كاملا به تيشرت بچسبد .

د :

پس از عمليات چسباندن با مقدار بسيار كمي آب سطح كاغذ را خيس كنيد تا كاغذ چاپ شده براحتي از تيشرت جدا شود .

 

  جهت رقيق نمودن وارنيش تي شرت حتما از حلالهاي شركت استفاده كنيد

 روش دوم استفاده از پرينترهاي جوهر افشان عمومي :

 ملزومات :

1- كاغذ مخصوص پرینتر جوهر افشان

2- اطو یا پرس حرارتی

الف :

طرح مورد نظر را بصورت معکوس روی کاغذ پرینت نمایید و سپس سطح چاپ شده را روی تیشرت قرارداده با اطو و یا پرس گرم با درجه حرارت 200 و 30 ثانیه پرس نماییدو بلافاصله کاغذ را از تیشرت جدا نمایید .

 

 

  روش سوم استفاده از پرينتر جوهر افشان با جوهرهاي خاص :

 

 ملزومات :

 كاغذ تيشرت

پرينتر مخصوص جوهر افشان

  ابتدا طرح مورد نظر خود را با پرينتر رنگي مخصوص روي كاغذ تيشرت چاپ كنيد سپس قسمتهاي اضافي كاغذ چاپ شده را از طرح خود قيچي كنيد و طرح را روي تيشرت بگذاريد و از پشت تي شرت با يك دستگاه پرس گرم و يا اطوي گرم بطوريكه گرماي اطو آسيبي به پارچه تي شرت نرساند با فشار و گرماي اطو كارچاپ شده كاملا به تيشرت بچسبد پس از پرس بلافاصله كاغذ تيشرت را از روي تيشرت برداريد تا كار چاپي با كيفيت بالا به تيشرت انتقال داده شود .آموزش چاپ روي تيشرت

   روش اول استفاده از پرينترهاي ليزري رنگي و تك رنگ :

  ملزومات :

1- كاغذ كريستال تيشرت

2- وارنيش  تيشرت

 الف :

ابتدا طرح مورد نظر را روي كاغذ تيشرت چاپ نمائيد و سپس با مقداري از وارنيش تيشرت پوشش دهيد بصورتيكه تمامي سطح كاملا پوشش داده شود .

 ب :

 پس از خشك شدن كامل وارنيش بوسیله یک سشوار و یا فر با حرارت 200 درجه سانتیگراد بمدت دو دقیقه طرح مورد نظر خود را از كاغذ قیچی نموده روي تيشرت بگذاريد و با يك دستگاه اطوي گرم یا پرس حرارتی بطوريكه گرماي اطو آسيبي به پارچه تيشرت نرساند (  200 درجه سانتیگراد ) بمدت 20 ثانیه با فشار و گرماي اطو كارچاپ شده كاملا به تيشرت بچسبد .

د :

پس از عمليات چسباندن با مقدار بسيار كمي آب سطح كاغذ را خيس كنيد تا كاغذ چاپ شده براحتي از تيشرت جدا شود .

 

  جهت رقيق نمودن وارنيش تي شرت حتما از حلالهاي شركت استفاده كنيد

 روش دوم استفاده از پرينترهاي جوهر افشان عمومي :

 ملزومات :

1- كاغذ مخصوص پرینتر جوهر افشان

2- اطو یا پرس حرارتی

الف :

طرح مورد نظر را بصورت معکوس روی کاغذ پرینت نمایید و سپس سطح چاپ شده را روی تیشرت قرارداده با اطو و یا پرس گرم با درجه حرارت 200 و 30 ثانیه پرس نماییدو بلافاصله کاغذ را از تیشرت جدا نمایید .

 

 

  روش سوم استفاده از پرينتر جوهر افشان با جوهرهاي خاص :

 

 ملزومات :

 كاغذ تيشرت

پرينتر مخصوص جوهر افشان

  ابتدا طرح مورد نظر خود را با پرينتر رنگي مخصوص روي كاغذ تيشرت چاپ كنيد سپس قسمتهاي اضافي كاغذ چاپ شده را از طرح خود قيچي كنيد و طرح را روي تيشرت بگذاريد و از پشت تي شرت با يك دستگاه پرس گرم و يا اطوي گرم بطوريكه گرماي اطو آسيبي به پارچه تي شرت نرساند با فشار و گرماي اطو كارچاپ شده كاملا به تيشرت بچسبد پس از پرس بلافاصله كاغذ تيشرت را از روي تيشرت برداريد تا كار چاپي با كيفيت بالا به تيشرت انتقال داده شود .

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 2
  • بازدید سال : 11
  • بازدید کلی : 4,798